سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه ؛

کرمانشاه در ریل سرعت صادرات ،صادرات به 12 کشور دنیا

درگمرکات کرمانشاه درفروردین ماه سال جاری، 25 درصد صادرات افزایش پیدا کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ،مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت : در فروردین ماه سال جاری 78 میلیون  و 326 هزار و 650 دلار کالا به وزن 372 هزار و 900 تن از گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و بازارچه‌های مرزی پرویزخان و شوشمی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش 25  درصد و  و از نظر وزنی 17  درصد افزایش داشته است.

محسن مصطفائی افزود:سایر گمرکات نیز در این مدت 70 میلیون و 216 هزار و 83دلار کالا را  با وزن 221 هزار و چهار تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند .

وی ادامه داد: در مجموع 148 میلیون و 542 هزار و 733  دلار کالا با وزن593 هزار و 904 تن در فروردین ماه سال جاری از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد است. 

مدیرکل گمرکات کرمانشاه  بابیان اینکه بیشتر این کالاها به کشور عراق صادر شده است گفت :عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را محصولات نباتی، محصولات معدنی، مواد پلاستیکی و اشیاء ساخته شده از این مواد، محصولات صنایع غذایی، حيوانات زنده و محصولات حيواني ومحصولات صنایع شیمیایی عنوان کرد.

گفتنی است :در فروردین ماه سال جاری از گمرکات استان کرمانشاه  به 12 کشور دنیا صادرات صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش کشور به مجموع کشورهای هدف کالاهای صادراتی استان اضافه شده‌ است .

انتهای پیام /ع

برچسب ها: کرمانشاه ، سرعت ، صادرات ، دنیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.