سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفان سوری مدعی شدند:

یکی از فرماندهان حزب الله در سوریه به شهادت رسید

مخالفان دولتی سوریه مدعی شدند "مروان مغنیه،" از فرماندهان ارشد حزب الله، در درگیری‌های این کشور به شهادت رسید.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه صهیونیستی تایمز آف اسرائیل؛ مخالفان دولتی سوریه مدعی شدند در جریان نبرد روز جمعه با نیروهای وفادار به "بشار اسد،" رئیس جمهور این کشور، "مروان مغنیه" پسر عموی "عماد مغنیه،" از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان، به شهادت رسید. درگیری در منطقه قلمون – واقع در شمال شرقی دمشق – بوقوع پیوست و "مروان مغنیه" فرماندهی نیروهای لبنانی را بر عهده داشت.

در این حملات، ضربات سختی به مخالفان دولتی سوریه وارد شد و بزرگترین پایگاه نیروهای النصره به تصرف درآمد. منطقه قلمون سوریه در مرز با لبنان قرار دارد و تا سال گذشته و قبل از کمک‌های نظامی حزب الله، در دست نیروهای مخالف "بشار اسد" بود.

نظامیان سوریه در عملیات مشترکی با حمایت نیروهای حزب الله موفق شدند دهها تروریست را در روستای "عسل الورد" به هلاکت برسانند و کنترل منطقه را در دست بگیرند.

"عماد مغنیه" در سال 2008 (1386) در عملیات تروریستی مشترک موساد و سیا به شهادت رسید. اتومبیل وی بمب‌گذاری شده بود و "مغنیه" جلوی آپارتمان خود در دمشق ترور شد. "جهاد مغنیه" پسر "عماد مغنیه" نیز در حمله هوایی 18 ژانویه سال جاری میلادی (28 دی 93) در بلندی‎های جولان به شهادت رسید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
هاشمي
۱۷:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
خداوند همه شهداي حزب الله را با شهداي كربلا محشور كند
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
مرگ بر صهیونیزم