سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته استعداد‌یابی فدراسیون ژیمناستیک:

طرح استعداد‌یابی در گذشته با شکست مواجه شدند

فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران اقدام به استعداد در رده‌های سنی نو‌نهال و نوجوان کرده است. در این باره با شاهرخ نور رئیس کمیته استعداد‌یابی فدراسیون ژیمناستیک گفت‌وگویی انجام دادیم.

شاهرخ نور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: در جلسه‌ای که سال گذشته با مدیر کل توسعه ورزش‌قهرمانی داشتیم بر استعدا‌دیابی در همه رشته‌عالی ورزشی تاکید شد و از ما خواسته شد در این مورد برنامه‌های خود را ارائه دهیم.

وی افزود: با توجه به این که در بودجه سال 1394فدراسیون نیز درصدی به عنوان بودجه استعداد‌یابی در نظر گرفته شده است با هم فکری جمعی از مربیان و آگاهان این رشته طرحی را پایه‌گذاری کردیم که بر اساس آن بتوان استعداد‌یابی ا در رده سنی نو‌نهال "متولدین 83و84" و نوجوان "متولدین 81و82" کشف نمود.

وی ادامه داد: بر این اساس از تمامی هیات‌های استانی کشور خواسته‌ایم از ژیمناستیک‌های نو‌نهال و نوجوان شهرستان‌ها و استان‌های خود فیلم تهیه کنند و حتی نوع فیلم برداری از این صحنه‌ها را به آنان آموزش داده‌ایم و نهایتا این فیلم‌ها تا هفده خرداد به فدراسیون ژیمناستیک ارسال نمایند.

نور اضافه کرد: این فیلم‌ها به وسیله دو گروه از کارشناسان که شامل مربیان و داوران باشد بازبینی می‌شود و در نهایت افرادی که از نظر معیارهایی که سنجیده می‌شود به نظر ما نزدیک‌تر باشد انتخاب می‌شوند و در مراحل بعدی طرح که شامل مراحل توجیهی، برنامه‌ریزی طولانی مدت، دانش افزایی و دیگر مراحل است شرکت می‌کنند.

نور در پایان گفت: متاسفانه طرح‌های گذشته در مورد استعداد‌یابی به علت بالا بودن هزینه، عدم سازگاری برنامه با شرایط شرکت کنند‌گان و عدم همکاری برخی از مربیان با شکست مواجه شد، اما این بار امیدواریم با همکاری هیات‌های استانی و همه دست اندرکاران این طرح با موفقیت روبرو شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.