سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كارمند اخراجی، نقشه پیامک‌های انتقام جویانه را طراحی كرد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری کارمنداخراجی یکی از ادارات استان خبرداد که با مزاحمت تلفنی اقدام به تهدید به قتل و آدم ربایی می‌کرد.

سرهنگ علیرضا مرزبانی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: با اخذ یک فقره پرونده ازطریق کلانتری۱۲به دادخواهی کارمند یکی از ادارات استان مبنی بر اینکه ازبهمن ماه سال گذشته تاکنون شخص نا‌شناسی از طریق پیامک تلفنی باعناوین مختلف خودم و خانواده‌ام را تهدیدبه قتل می‌کند، پیگیری موضوع دردستورکارقرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: شخص مزاحم به شاکی گفته فرزند شما را می‌ربایم، و به همین دلیل شاکی تقاضای رسیدگی به موضوع را داشته است.

سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: در خصوص شناسایی مالک خط از مخابرات استعلام شد و پاسخ رسیده حاکی از آن بود که خط دارای مالک مشخصی نمی‌باشد و از خطوط بی‌نام و نشان استفاده کرده است.

وی افزود: پس ازبررسی تماس‌های حاصله و اخذپرینت استفاده کننده، شخص مزاحم شناسایی شد و در اجرای دستور مقام قضائی در یکی ازمحله‌های شهردستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: متهم درتحقیقات و بازجویی‌ها ابتدا منکرهرگونه تهدید تلفنی بود اما پس از ارائه دلائل و مدارک مستندچاره‌ای جز اقرار به بزه انتسابی نداشت و انگیزه خود را چنین عنوان کرد؛ قبلا کارمند اداره ای بوده است و به دلیل فسادمالی توسط کمیسون بدوی به ریاست شاکی اخراج شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: متهم به دلیل حس انتقام جویی اقدام به شناسایی محل سکونت و خطوط تلفنی شاکی و همسرش کرده است و در نظر داشته با ربودن فرزندشاکی به نقشه شوم خود عمل کندکه قبل ازاجرای نقشه توسط اداره مبارزه باجرائم جنایی دستگیرشدو با قرارمناسب روانه زندان شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
اعدام