سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کی‌روش در نشست خبری پس از جلسه با کفاشیان:

دنبال حرف‌های وزیر ورزش نبودم و بازی‌های اروپایی را پیگیری می‌کردم/تا دوشنبه فهرست 50 نفره را اعلام می‌کنم

سرمربی تیم ملی گفت: در جلسه امروز ما به دنبال راهکارهایی برای تیم ملی بودیم و می‌خواهیم بازیکنانی را که در لیگ قهرمانان آسیا نیستند و از آنهایی که در فینال جام حذفی حضور ندارند استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کارلوس کی‌روش در نشست خبری امروز خود اظهار داشت: قبل از هر چیز از حضور شما تشکر می‌کنم همانطور که حسینی و پیروانی توضیح دادند ما جلساتی داشتیم و من از سوء تفاهماتی که پیش آمد عذرخواهی می‌کنم چون فکر می‌کردم بعد از جلسه با کفاشیان لزومی برای صحبت کردن من نباشد و ایشان همه مطالب را گفتند و به همین خاطر بار دیگر عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره برنامه‌های آتی تیم ملی افزود: در جلسه امروز درباره مباحث مختلفی بحث صورت گرفت و ما به دنبال راهکارهایی برای تیم ملی بودیم و ما دومین کمپ در خرداد ماه داریم و می‌خواهیم بازیکنانی را که در لیگ قهرمانان آسیا نیستند و از آنهایی که در فینال جام حذفی حضور ندارند استفاده کنیم.

کی‌روش افزود: ما به بازیکنان جوان و جدید این فرصت را می‌دهیم که بازی خود را به نمایش بگذارند و به تیم ملی بیایند و اطمینان می‌دهم بعد از اعلام اسامی برای همه سورپرایزهای زیادی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: بعد از هفته اول ماه ژوئن ما کمپ دوم را آغاز می‌کنیم و تقریبا می‌توانم بگویم که کمپ ما در استانبول است و بازی ما در 11 ژوئن در تاشکند در ازبکستان قطعی است سعی می‌کنیم که با تیم ژاپن بازی دوستانه‌ای نیز برگزار کنیم.

*درهای تیم ملی به روی مربیان ایرانی باز است/تمایل داریم در مهر ماه با ژاپن بازی کنیم

وی بیان کرد: من همه بازی‌ها را با دقت دیده‌ام و همه بازیکنان را با دقت زیر نظر دارم و از دستیاران خود خواسته‌ام که بازیهای تیم ملی را رصد کنند حتی یکی از دوستان نزدیک من فیلم بازی‌های لیگ برتر را جمع‌آوری کرده و در اختیار من گذاشته و من با تمام دقت را بازیکنان را زیر نظر  گرفتم و هیچ وقت از بازیهای لیگ دور نبودم.

وی افزود: اطمینان داریم هفته آینده با اعلام فهرست جدید کار خوبی انجام دهیم و ما باید فهرست اولیه که شامل 50 بازیکن است تا روز دوشنبه هفته جاری در اختیار AFC قرار دهیم که این از اختیارات AFC است و لیست نهایی را بعدا اعلام می‌کنیم.

وی عنوان کرد: درهای تیم ملی به روی تمامی مربیان و پیشکسوتان فوتبال باز است و هر وقت این افراد دلشان بخواهد می‌توانند در اردوهای حضور داشته باشند و به ما نیز کمک بکنند.

سرمربی تیم ملی درخصوص صحبت‌های اخیر وزیر ورزش و جوانان افزود: در هفته‌ای که گذشت تمام فکر و ذهنم دنبال کردن بازی‌های رئال یوونتوس بارسلونا و بایرن مونیخ بود و باید بگویم دنبال چیز دیگر نبودم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
به نظرم کروش بهترین مربی برای تیم ملی است ما قبلا مربی داخلی داشتیم چه گلی به سر تیم زدن که حالا با کروش لجبازی میکنند
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
ای کاش گودرزی یک ذره ا زشهامت و دانش و راست گویی کی روش را داشت.
مينا
۰۷:۵۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
اين كي روش هم پررو شده ها
ببين آقا ايشون وزير اين مملكته و شما يك بيگانه.
نتايجتون هم كه درخشان!
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
آقای کی روش فکر میکنن کارفرما هستن خیلی تند میرن در حالی که ایشان حقوق بگیر فدراسیون هستند و فقط باید بگن چشم نه حرف اضافی.انگار قحطی مربیه ایشون رو آوردن..