سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی تحقق EPS بانک شهر در دو بخش

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به افزایش سرمایه این بانک در آینده نزدیک گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از طریق کسب (EPS (Earn Per Share بخش عملیات بانکداری و شرکت‌ها به منظور توزیع بین سهام‌داران و افزایش سرمایه بانک استفاده خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از مدیریت امور ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، حسین محمدپورزرندی با اشاره به اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک تصریح کرد: توسعه پیشخوان‌های شهرنت به 300 پیشخوان تا پایان سال، می‌تواند فضای رقابتی و تبلیغاتی سال جاری بانک را تحت تاثیر قرار دهد.

پورزرندی افزود: با نصب دستگاه‌های (VTM (Virtual Teller Machine در این شعبه‌ها می‌توان به خوبی یک شعبه فعال را به صورت 24 ساعته در این پیشخوان‌ها داشته باشیم و از این مزیت استفاده کنیم.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه امسال بانک، افزایش منابع به میزان نیل به اهداف پیش‌بینی شده و گسترش EPS  در دو بخش بانک است که بر اساس برنامه قصد داریم EPS از عملیات بانکداری به منظور توزیع بین سهام‌داران و EPS دوم نیز توسط شرکت‌ها برای افزایش سرمایه بانک استفاده شود. 

پورزرندی تصریح کرد: سرمایه بانک شهر در دو سال گذشته حدود 4هزار میلیارد ریال بود که در یکسال و نیم گذشته به 4 برابر رسیده و به زودی به رقم 16 هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در خصوص ارتقاء شاخص‌های مالی بانک، افزود: بانک شهر به لحاظ درصد اقلام اطلاعاتی و بهبود رو به رشد کیفی اقدامات در جمع تمامی بانک‌ها مطرح شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، شهر ، سزمایه ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.