سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

این برد به خاطر غرور ملی بود

برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم چون خیلی خوب کار می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که با یک حرکت به موقع به بازیکنان انگیزه داد. البته این بازی و این برد به خاطر پول نبود به‌خاطر غرور ملی بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ پس از برد برابر تیم بنیادکار و صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در کنفرانس خبری گفت: یک بازی سخت و دشوار در آسیا انجام دادیم و از دقیقه یک حریف را تحت فشار گذاشتیم و وقتی 10 بازیکن حریف در هجده قدم جمع می‌شوند کار راحت نیست و مهم بود که ما عاقل و صبور باشیم و به این دلیل به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی افزود: می‌خواهم از هواداران شگفت‌آور پرسپولیس تشکر کنم. آنها جوی فوق‌العاده را در ورزشگاه ایجاد کردند. بازیکنان ما از شدت خستگی داشتند از پا می‌افتادند و حتی به حد مرگ رسیدند اما تماشاگران مثل بال به آنها نیرو دادند و نشان دادند که از ته قلب برای این تماشاگران بازی می‌کنند. آن چیزی که من می‌خواهم بگویم پیروزی بسیار زیبایی است که به این شکل برنده شدیم و باعث می‌شود راضی باشیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای بازی با الهلال دارید و می‌توانید برنده شوید، گفت: 24 ساعت برای جشن و شادی وقت داریم و فردا اردوی آماده سازی برای بازی با گسترش فولاد را آماده می‌کنیم و هم برای بازی‌های دیگر. فراموش نکنید که قبل از بازی با الهلال یک بازی بزرگ با استقلال داریم و سپس الهلال را هدف می‌گیریم و با تیم‌هایی مثل قهرمان قطر، ازبکستان و عربستان بازی کردیم و حداکثر امتیاز را به دست ‌آوردیم. الهلال هم تیم بزرگی است و شاید النصر قهرمان کشورش باشد اما الهلال از آن تیم قوی‌تر است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه برنامه‌اش برای بازی‌های سخت هفته آینده چیست، گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم چون خیلی خوب کار می‌کنند. امروز از ابتدای بازی، بازیکنانی مثل نوری و طارمی و نفرات دیگر تکل زدند و توان تیمی پرسپولیس زیاد شده و این باعث خوشحالی من است.

برانکو در پایان گفت: محمد نوری کاپیتان ماست و ارزیابی ما به عنوان کادر فنی این است که او در بهترین پست بازی کرد. بارها شده به خط حمله خودش را اضافه کرده است و شما بهتر از من متوجه شدید که در دقیقه 45 پنالتی محرز گرفت. او تکنیک فوق‌العاده‌ای دارد و می‌داند چه زمانی از آن استفاده کند. به موقع دفاع می‌کند و در بازی با پیکان نوری به عنوان هافبک دفاعی بازی کرد و این مایه خوشحالی است که از او در چند پست استفاده کنیم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.