سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدوقی:

پیوستن 6 رشته جدید به مجموعه رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 93

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در سال 93، 6 رشته جدید پزشکی به رشته‌های این دانشگاه افزوده شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، محمد‌ مهدی صدوقی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جشنواره آموزش که صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: در جشنواره امسال آموزش بحث افزایش کیفیت آموزش پزشکی مطرح است، بدین منظور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دوره‌های آموزش مجازی برگزار می شود و دانشگاه تصمیم گرفته 10 تا 30 درصد آموزش‌های دانشکده پزشکی را به سمت مجازی پیش‌ ببرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به گروه‌های آموزشی در دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: هم‌اکنون بحث شورای گروه‌های آموزشی در علوم پزشکی شهید بهشتی مطرح است و مدیران گروه‌ها این قسمت را فعال‌تر کنند.

صدوقی، ادامه داد: هم‌اکنون 372 عضو هیئت علمی در دانشکده علوم پزشکی مشغول به فعالیت هستند که از آن میان تنها 2 نفر به فعالیت‌های پژوهشی می‌پردازند، نسبت دانشجو به عضو هیئت علمی در این دانشکده 10 به 1 است، این نسبت در برخی دانشکده‌های علوم پزشکی شهید بهشتی خارج از حد استاندارد و در برخی بالاتر از حد آن دیده می‌شود با جذب عضو هیئت علمی می‌توان این نسبت را در تمام دانشکده‌ها بهبود بخشید و متعادل کرد.

وی تصریح کرد: از سال 85 تاکنون تعداد دانشجویان دانشکده‌های علوم پزشکی شهید بهشتی به 12 هزار و 800 نفر رسیده است، این افزایش در بحث آموزش مقدماتی و اولیه رشته پزشکی چشمگیر بود. در سال 92، 13 رشته جدید پزشکی به رشته‌های این دانشگاه افزوده شد این میزان در سال93 به 6 رشته رسید. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.