سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

کاهش ۵۲ درصدی غریق سواحل مازندران

پارسال تعداد غرق شده ها در سواحل مازندران۵۲ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در نشست خبری با خبرنگاران گفت: بیش از ۲۰۰ طرح در حوزه های مختلف توسط داوطلبان تحت پوشش این جمعیت سال قبل در استان انجام شد.

ولی پور با بیان اینکه پارسال بیش از ۲۰۰ طرح امدادی و انسان دوستانه در استان انجام شد افزود: امدادگران و نجاتگران بدون چشم داشت در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و امداد و نجات انجام وظیفه می کنند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران پارسال بیش از ۴۵ هزار نفر حادثه دیده خدمات رسانی شده اند که از این تعداد ۲۳ هزار نفر مصدوم بودند.

ولی پور با اشاره به ۵ هزارو ۷۴۷ تیم عملیاتی در حوادث پارسال افزود: در این عملیاتها ۱۷ هزارو ۲۰۳ نفر نیروی عملیاتی خدمات ارائه کردند.

وی یادآور شد: ۵ هزارو ۳۲۰ نفر حادثه دیده در جاده ها بودند که بیشترین عملیات ها در سوادکوه و بیشترین محورهای حادثه خیز به ترتیب سوادکوه با ۵۱۷، هراز با ۴۵۳ و نیالا با ۳۵۳ حادثه بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه پارسال شاهد کاهش ۵۲ درصدی غریق در سواحل استان بودیم افزود: امسال این آمادگی وجود دارد که با تامین اعتبارات آمار کاهش غریق افزایش یابد.

ولی پور افزود: در نوروز ۹۴ مصدومین تصادفات رانندگی ۳۰ درصد کاهش داشته است و در حوزه فوتی ها نیز ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمات رسانی ۵ هزار امدادگر به 5/2 میلیون گردشگر خبر داد و گفت: در ایام نوروز ۷۵۰ هزار نفر مراجعه کننده تحت حمایت قرار گرفتند و بیش از ۲۰۰ پروژه توسط داو طلبان در مناطق محروم انجام شد.

ولی پور از برگزاری هزارو ۶۰۳ دوره آموزشی برای بیش از ۴۰ هزار نفر خبر داد و افزود: ۶۷ دوره تربیت مربی در زمینه نجات کوهستان و دریا به هزارو ۷۰۰ نفر امداد گرآموزش داده شد.


انتهای پیام/ا

برچسب ها: ساری ، غریق ، کاهش ، سواحل ، پارسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.