سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار ناحیه 3 منطقه 10 خبر داد:

بکارگیری دریچه‌های جدید غیرقابل بازیافت و ضد سرقت

اشکان صومی، گفت: دریچه‌های کامپوزیتی غیرقابل بازیافت و ضد سرقت با استفاده از روش کاترزنی و بتن‌ریزی با عیار 300 برای اولین بار در سطح شهر تهران اجرا می‌شود.

اشکان صومی، شهردار ناحیه 3 شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات این ناحیه اظهار داشت: عملیات همسطح‌سازی دریچه‌ها با روش اجرایی دقیق کاترزنی و بتن‌ریزی با عیار 300، با استفاده از دریچه‌های کامپوزیتی غیرقابل بازیافت و ضدسرقت در راستای رسیدگی به پیام‌های 137 شهروندان انجام می‌شود.

وی تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده و خودروها را از اهداف بکارگیری این نوع دریچه‌ها در طرح هم‌سطح‌سازی معابر عنوان کرد و گفت: این دریچه‌ها در برابر بارهای دینامیکی مستحکم و با دوام بوده و پایداری بسیاری دارند.

وی ادامه داد: اجرای طرح خط سفید در 27 تقاطع ناحیه موجب فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب برای فرهنگ‌سازی در زمینه ترافیک و حمل‌ونقل و تجهیز تقاطع‌ها به دوربین کنترل ترافیک شد.

صومی، تصریح کرد: فعالیت 10 غرفه بازیافت، آموزش 73 هزار نفر به صورت چهره به چهره در سال گذشته و آموزش‌های فرهنگ تفکیک از مبدأ برای 6 هزار خانواده و همچنین مدارس و مراکز فرهنگی – هنری همراه با اهدا اقلام آموزشی و تشویقی در قبال دریافت پسماند به صورت مستمر ادامه دارد.

وی در پایان گفت: رفع آبگرفتگی خیابان آزادی با استفاده از 12 هزار تن آسفالت، اجرای کانیوهای جانبی و تعویض نهرهای سرپوشیده از جمله اقداماتی است که برای جلوگیری از ازدیاد جانوران موذی در مقاطعی از معابر شرقی – غربی که شیب طولی مسیر نیست، انجام شده است.

گفتنی است، طرح پیاده‌رو سازی سراسر خیابان طوس در دستور کار قرار دارد و یکی از اقدامات و تصمیمات شاخص منطقه است که به زودی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.