سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته ترامپولین:

وسایل ترامپولین در پارک‌ها غیر استاندارد هستند

رئیس کمیته ترامپولین فدراسیون ژیمناستیک گفت: ترامپولین در ایران بسیار مظلوم واقع شده است و دلیل آن هزینه بالا و خطرناک بودن این رشته است.

نوظهوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: ترامپولین یک رشته زود بازده است که می‌توان با سرمایه‌گذاری سه الی پنج ساله به مدال‌های آسیایی و المپیکی دست یافت، اما ترامپولین در ایران بسیار مظلوم واقع شده است و دلایل آن بالا بودن هزینه وسایل این رشته و خطرناک بودن آن است.

نوظهوری ادامه داد: ژیمناستیک دارای پنج رشته است برای هر پنج رشته هر ساله مسابقات برگزار می‌شود، اما بودجه‌ای که وزارت ورزش و جوانان در اختیار ما قرار می‌دهد به اندازه اداره  یک رشته هم نیست. از وزارت ورزش و جوانان خواهان توجه بیشتری هستیم.

وی افزود: در بسیاری از پارک‌ها وسایل ترامپولین  وجود دارد و شهرداری‌ها با اجاره این وسایل برای خود درآمد کسب می‌کنند در حالی که این وسایل کاملا نا ایمن و غیر استاندارد هستند و حتی کسی به عنوان مربی وجود ندارند که افراد را در استفاده صحیح از این وسایل راهنمایی کند.

وی در پایان به انتخابات جدید در تیم‌های ترامپولین مردان اشاره کرد و گفت: ناصر خضری به عنوان مربی بزرگسالان، سید مجید موسوی به عنوان مربی جوانان، علی اصغر بخشی و حسین شاملو به عنوان مربیان نوجوانان و نعمت اله ارژنگ و بهنام حمیدی به عنوان مربیان نونهالان انتخاب شدند که به علت پایه‌ای بدون سن نونهالان و نوجوانان و تعداد بالای آنها دو مربی را برای این تیم‌ها انتخاب کردیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.