سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو

فضلی: قوانین فدراسیون ووشو قهرمانان را آماده نگه می‌دارد/ قلی‌پور: رویکرد انتخابی‌ها با ورود نفرات جدید همراه است

رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو با حضور 40 ووشوکار برتر کشور و 8 نفر از مستعدترین این رشته و همچنین 12 قهرمان ووشو از صبح امروز سه شنبه 15اردیبهشت در محل آمادگی ووشو به مدت دو روز برگزار میشود.

امیر فضلی دارنده مدال طلای جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص حضور قهرمانان ووشو در رقابتهای انتخابی اظهار داشت: قوانین رقابتهای انتخابی فدراسیون ووشو بسیار مناسب است و مقررات خوبی بر این رقابتهای حاکم است و همه ووشوکاران نیز تابع این قوانین هستند.

وی ادامه داد: طی قوانین حاکم بر رقابتهای انتخابی ووشو تمامی ووشوکاران اعم قهرمان  و سایرین باید در این پیکارها شرکت کنند و فقط درصورت پیروزی در میدان مبارزه به تیم ملی دعوت خواهند شد.
 
وی افزود: این قوانین باعث شده تا قهرمانان نیز همیشه در اوج آمادگی بماند و بدانند که در صورتی که تمرینات مناسب نداشته باشند و دچار افت شوند رقبا از آنان پیشی گرفته و جایگاهشان را از دست می‌دهند.

قلی‌پور: رویکرد انتخابی‌ها با ورود نفرات جدید همراه است
 
حمید رضا قلی‌پور دارنده مدال جهانی حاضر در رقابت‌های انتخابی نیز اظهار داشت: خوشبختانه تدابیر فدراسیون ووشو در برگزاری رقابت‌های انتخابی باعث شده تا فقط یک تعداد خاصی در تیم ملی نباشند و همیشه راه برای ورود نفرات جدید بر اردوی تیم ملی باز است.

وی افزود: خوشبختانه این قوانین هر ساله و برای مسابقات مهم برون مرزی اجرا می‌شود و این  امر باعث شده تا ووشوکاران جدید و استعدادهای خوبی از تمام کشور به اردوها راه یابند.

وی تاکید کرد: برای راه یابی به تیم ملی تنها با گذر از مرحله انتخابی امکان پذیر است و این رقابت‌ها نیز با حضور داوران بین‌المللی برگزار می‌شودو خوشبختانه قضاوت آنان نیز بدون هیچ مشکلی بوده و همه ووشوکاران از داوری آنان رضایت کال دارند.

گفتنی است: اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی  اندونزی از اواخر تیر ماه در آمادگی ووشو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فضلی ، تیم ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.