سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی:

آمریکا بداند وحدت دنیای اسلام کامل است/ داعش به زودی ضربات سنگینی در عراق خواهد خورد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: آمریکا بداند وحدت دنیای اسلام کامل است و امت‌های اسلامی با قدرت در برابر توطئه دشمنان از خود دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در حاشیه مراسم بزرگداشت شهیدان مدافع حرم اهل بیت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به زودی داعش ضربات سنگینی را در عراق خواهد خورد و آمریکایی‌ها بدانند که وحدت دنیای اسلام کامل بوده و آمریکایی‌ها نمی‌توانند هیچ غلطی کنند. 

وی درباره تجزیه عراق تاکید کرد: آمریکا اگر توانست انقلاب اسلامی را شکست دهد،‌ اگر سوریه را شکست دهد و داعش را در عراق حاکم کند، طرح‌های دیگرشان به ثمر می‌نشیند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره این که اخیرا جان بلتون سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل گفته بود ایرانی‌ها با «مرسک تیگریس» به سطح جدیدی از گستاخی رسیده‌اند، اظهار داشت: چطور امریکا به خود اجازه می دهد هر کاری دردنیا بکند ولی امتهای اسلامی حق نداشته باشند از مطلوم دفاع کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی در پایان خاطر نشان کرد: هر حرکتی که در منطقه شکل می‌گیرد الزاما و صرفا جمهوری اسلامی در آن نقش ندارد و امت‌های اسلامی از اسلام دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.