سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جسد راننده کمپرسی پیدا شد/ پایان تلاش غواصان هلال احمر

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان اردبیل گفت: بعد از گذشت چهار روز از تلاش امدادگران جسد راننده غرق شده در دریاچه شهید غفاری پارس‌آباد پیدا شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، عزیز ارشادیان عصر امروز در جریان جستجوی این فرد غرق شده، اظهار کرد: این راننده کمپرسی چهار روز پیش در 25 کیلومتر جاده پارس‌آباد به اردبیل و در منطقه سه راهی بیله‌سوار به اردبیل نزدیکی دریاچه شهید غفاری برای برداشتن آب از کانال اقدام کرده بود که با لیز خوردن به کانال افتاده بود.

وی تصریح کرد: هلال احمر از روز اول با هفت نجاتگر، دو تیم عملیاتی جاده و سیلاب، یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات برای نجات این فرد اقدام کرد.

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان گفت: در چهار روز گذشته سه غواص هلال احمر، 20 نجاتگر از هلال احمر پارس‌آباد و دو غواص از آتش‌نشانی اردبیل، دو قلاده سگ تجسس و چهار نجاتگر دنبال فرد غرق شده بودند که امروز جسد وی را پیدا کردند.

ارشادیان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز 20 نفر از نجاتگران هلال احمر بیله‌سوار مسیر کانال را از جعفرآباد به سمت پارس‌آباد جستجو می‌کردند.

وی بیان کرد: جسد این فرد در نزدیکی پل جعفرآباد و در منطقه عزیزکندی پیدا شده که 50 کیلومتر با محل حادثه فاصله دارد و جسد به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.