سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوحدی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

اعطای وام یک میلیونی عتبات به دانشجویان

رئیس سازمان حج و زیارت از اعطای وام یک میلیون تومانی به دانشجویان عازم عتبات عالیات خبر داد.

 
سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اعطای وام یک میلیون تومانی به دانشجویان اظهار کرد: با توجه به استقبال دانشجویان از اعزام به عتبات پس از تعلیق عمره تمهیدات ویژه ‌ای برای تسهیل سفر این قشر به عتبات عالیات در نظر گرفته شده است. 

وی در ادامه افزود: بر همین اساس طی جلسه‌ای که با 3 بانک معتبر تجارت، ملت و گردشگری داشتیم اعطای وام یک میلیون تومانی به دانشجویان در دستور کار قرار گرفت. 

اوحدی تصریح کرد: براساس دستورالعملی که بزودی صادر خواهد شد، وام یک میلیون تومانی به صورت دراز مدت، قرض‌الحسنه و با کارمزد 4 درصد به دانشجویانی که قصد اعزام به عتبات را دارند تعلق خواهد گرفت. 

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه 80 درصد  هزینه اعزام از این طریق پرداخت خواهد شد اضافه کرد: در صدد هستیم تا با اتخاذ تصمیماتی وام یک میلیون تومانی به زوج های دانشجو نیز تعلق گیرد. 

وی درخصوص اعطای وام به دانش‌آموزان گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای جدید و با انعقاد قرارداد با یکی از بانک ها این تسهیلات برای دانش‌آموزان فراهم خواهد شد. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: وام ، عتبات ، دانشجویان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
یوسف حمیدزاده
۲۰:۴۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
می خواستم به ایشان پیشنهاد کنم که اگر پول اضافی دارید در راه اشتغال به کار دانشجویان شغل ایجاد کنید تا دانشجویان و فارغ التحصیلان کار کنند که کار کردن بهترین عبادت است و وقتی فرد جوان کار کند و در آمد کسب کند خود میتواند درآمد پیدا کند ، پول دار شود و با پول بحلال و دون شبهه به زیارات ائمه در عتبات برود.
شهاب الدین پورمازندران
۱۹:۱۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
باعرض سلام واحترام قبلابه دفتراستان این رامطرح کردم،ازآنجائیکه به دلایل مختلف سفرزائرین محترم به کربلا نسبت به دهه80 به نصف تقلیل پیداکرد،وشایدیکی ازاین دلایل مشکل مالی باشدپیشنهادمیشود نصف ازهزینه سفرکربلابه صورت قسطی پرداخت شودبااین شرط که مسئولیت باز پرداخت به عهده دفاترباشدوهردفتری که آمادگی داردفعالیت کندلذافکرمیکنم از حالت رکود خارج شودشایسته است تحمل فرمائید باتشکر