سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضازاده خبر داد:

اجرای طرح خانه به خانه بهزیستی از خرداد ماه

معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح خانه به خانه بهزیستی از خرداد ماه سال جاری خبر داد.

مجید رضازاده معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان بهزیستی کشور درنظر دارد طرح‌های حوزه پیشگیری را بر اساس جمعیت کل کشور برنامه‌ریزی نماید.

وی ادامه داد: آموزش پیشگیری از اعتیاد یکی از طرح‌های سازمان بهزیستی کشور در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد:سازمان بهزیستی کشور با تهیه بسته‌های آموزشی در سال جاری به درب منازل رفته و آموزش‌های لازم را درخصوص پیشگیری از اعتیاد به هم‌وطنان ارائه می‌دهد.

رضازاده با اشاره به اینکه این طرح از خردادماه سال جاری اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح بالا بردن سطح حساسیت جامعه و دانش آحاد مختلف مردم در زمینه عوامل خطر مصرف موادمخدر و اعتیاد است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مسعود
۱۴:۰۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
طرح خانه به خانه دردی را دوا نمیکند! اگر واقعآ منظور فقط ایجاد دفترو دستک و اتلاف هزینه هایی دیگر نیست...طرح را از مدارس ابتدایی!! یعنی اینکه کلاس به کلاس اجرا کنید و مغزهای نو و تازه را آموزش دهید..تا شاید در یکی دو دهه آینده جواب بگیرید...انشاءله...
طاهر
۰۹:۴۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
یکی بود ادعا می کرد من مرده ها را زنده می کنم. گفتند تو همونهایی که زنده اند را نگذار بمیرند، مرده ها پیش کش. حالا سازمان بهزیستی، تو همونهایی که تحت پوشش هستند و هیچ یاری دهنده ای جز خدا ندارند را دریاب، پیشگیری از اعتیاد، پیشکشتان. چرا یکی نیست وضعیت و خدمات ارائه شده به معلولین تحت پوشش را بررسی کند؟