سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانياهو برای اعمال فشار بر ايران 6 ميليون شکل بودجه دریافت کرده است

تازه ترین آمار وزارت دارایی رژیم صهیونیستی از سفر پرهزینه نخست وزیر این رژیم به آمریکا برای اعمال فشار بر توافق هسته ای ایران حکایت دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، تازه ترین آمار وزارت دارایی رژیم صهیونیستی از سفر پرهزینه نخست وزیر این رژیم به آمریکا برای اعمال فشار بر توافق هسته ای ایران حکایت دارد.
سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا برای مالیات دهندگان اسرائیلی، 6 میلیون شکل هزینه داشت.
بر اساس آماری که وزارت دارایی رژیم صهیونیستیاین هفته منتشر کرد سفر نتانیاهو برای اعمال فشار علیه معامله هسته ای با ایران که همزمان شکاف بی واشنگتن و بیت المقدس را نیز افزایش داد، حدودا یک میلیون و پانصد و شصت هزار دلار هزینه به مالیات دهندگان اسرائیلی تحمیل کرد. 
این رقم در گزارشی آمده است که وزارت دارایی رژیم صهیونیستیدرباره هزینه های تایید شده در کمیته استثناهای بودجه از ابتدای امسال تا کنون، تنظیم کرده است. از نه و سه دهم میلیون شکل که این کمیته برای سفرهای وزارت خانه های دولت اختصاص داده است، هفت و دو دهم میلیون شکل صرف نخست وزیر و همراهان او شد. از این رقم یک و دو دهم میلیون شکل برای سفر نتانیاهو به پاریس در ماه ژانویه صرف شد. 
نخست وزیر اسرائیل پیش از این نیز برای استفاده از وجوه مالیات دهندگان برای مسافرت ها و دیگر هزینه های خود، با انتقاد مواجه بوده است. از او و همسرش به علت سوء استفاده از وجوه دولتی در موارد مختلف انتقاد شده است.
نتانیاهو در سال 2013، برای اینکه خواسته بود با بودجه 450 هزار شکل یک تخت خواب در هواپیمایی نصب شود که او را طی سفری 5 ساعته ، برای شرکت در مراسم خاکسپاری مارگارت تاچر به لندن می برد، با تمسخر رو به رو شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.