سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

توانمند سازی زنان راهبرد دولت یازدهم

افزایش توانمند سازی زنان راهبرد دولت یازدهم برای حل مشکلات آنها است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ معاون امور بانوان ریاست جمهوری در جمع مردم خرامه در استان فارس گفت: امروزه با افزایش زنان سرپرست خانوار، افزایش نرخ طلاق و سوانح رانندگی و فقر ، سالمندی و سرپرستی به سوی زنانه شدن پیش می رود .

خانم مولاوردی افزود : راهبردهای دولت یازدهم برای حل این مشکلات در بین زنان افزایش توانمندی زنان است که با برنامه ریزی های دقیق به سوی عملیاتی شدن پیش می رود .

وی با اشاره به ایجاد تعادل میان مدیریت زنان و مردان بيان داشت: دولت تدبیر و امید در راستای افزایش نرخ مشارکت اقتصادی زنان در جامعه و بهبود شاخص کسب و کار،برنامه های فراوانی را در دست اجرا دارد .

وی در ادامه با بيان اينكه امسال با کاهش زیاد قیمت نفت برنامه های دولت به سوی خروج از اقتصاد تک محصولی و صادرات غیر نفتی پیش می رود اظهار كرد: امید است که با این تدابیر پرداخت یارانه ها به افراد نیز هدفمند تر شود .

مولاوردی به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و افزود : کشور ما نیازمند یک توسعه متوازن در مناطق و موضوعات مختلف است و با این منابع غنی در دسترس باید تمام جامعه و روستاها از توسعه متوازن در امور آب ، انشعاب و درمانی بهره مند شوند .

وی سفرهای استانی دولت را فرصتی مغتنم برای همدلی و همزبانی دولت و ملت دانست و ادامه داد: در این سفرها عملکرد دولت تدبیر و امید به مردم ارائه و از طرفی دولتمردان از نزدیک با مسائل و مشکلات جامعه و سبک زندگی مردم آشنا می شوند .

این مقام مسئول بررسی های کارشناسانه و پرهیز از وعده های غیر عملی به مردم را دستور العمل رییس جمهور به تمام اعضای هیات دولت دانست و گفت : امید است در این سفرها با همکاری های گسترده دولت و ملت بتوان گوشه ای از مشکلات مردم را به ویژه در زمینه های اقتصادی حل کرد.

مولاوردی افزود: تمام گزارش ها و درخواست های مردمی این سفر جمع آوری و بررسی و مورد اقدام قرار می گیرد .

انتهای پیام/د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.