سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمريکا طرح بی ثبات کردن جمهوری آذربايجان را تکذيب کرد

درپی انتشار مقاله تحقیقی - تحلیلی مفصلی در خصوص طرح وزارت خارجه آمریکا برای برهم زدن ثبات در جمهوری آذربایجان ، سفارت آمریکا در باکو قصد واشنگتن برای ایجاد بی ثباتی در این جمهوری قفقاز را تکذیب کرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ویرتوالاز virtualaz جمهوری آذربایجان سفارت آمریکا در باکو در واکنش به مطالب درج شده در رسانه های جمهوری آذربایجان تاکید کرد: «این ادعاها کاملا بی اساس است و هیچ یک اثبات نشده است!»
سفارت آمریکا در باکو مدعی شده است که حمایت واشنگتن از استقلال جمهوری آذربایجان طی سالهای گذشته نه در حرف، بلکه در عمل تایید شده است. 
سفارت آمریکا در باکو افزوده است:« فعالیت ما اثبات می کند که ما به دستیابی جمهوری آذربایجان به ثبات و دموکراسی و شکوفایی کمک کرده ایم!» 
گفتنی است باکو روز سه شنبه در مقاله مفصلی که در تمامی رسانه ای جمهوری آذربایجان منتشر شد، جان کری وزیر امورخارجه آمریکا را متهم کرد که با دست اندرکاری دفتر وزارت خارجه آمریکا در کنگره طرحی را برای بی ثبات کردن جمهوری آذربایجان آغاز کرده است. براساس گزارش منتشر شده در رسانه های باکو سازمان آمریکایی «اعانه ملی برای دموکراسی» و شماری از سازمانهای غیردولتی آمریکا و جمهوری آذربایجان برای اجزای این طرح و بی ثبات کردن جمهوری آذربایجان جذب همکاری شده اند. 
از سوی دیگر نوروز محمداف مدیر شعبه روابط خارجی نهاد ریاست جمهوری آذربایجان نیز گفته است اعتماد باکو به اروپا و آمریکا در حال سلب شدن است. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.