سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت روز جهانی کارگر انجام می شود:

اجرای ده ها ویژه برنامه برای کارگران فصلی جنوب تهران/ کارگران فصلی منطقه 20 رایگان چکاپ پزشکی می شوند

قائم مقام شهردار منطقه 20 از اجرای ده ها ویژه برنامه فرهنگی، پزشکی، ورزشی و آموزشی به مناسبت روز جهانی کارگر در این منطقه جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اصغر عطائی قائم مقام شهردار منطقه 20 اظهار کرد: به مناسبت اول ماه مه میلادی مصادف با 11 اردیبهشت که به عنوان روز جهانی کار و کارگر اعلام شده است ویژه برنامه های متنوعی از سوی مدیریت شهری برای کارگران فصلی و ساختمانی منطقه 20 تدارک و برنامه ریزی شده که طی این هفته در حال اجراست.

عطائی نقش کارگران را در پیشبرد طرح های عمرانی و خدماتی مهم برشمرد و ادامه داد: به منظور بالابردن انرژی و شادابی روحی کارگران مسابقه های تفریحی و ورزشی برای آنها تدارک دیده شده است که همزمان با هفته کار و کارگر اجرا می شود.

وی تجلیل از کارگران نمونه را از دیگر اقدامات مناسبتی این هفته عنوان کرد و افزود: به بهانه هفته کار و کارگر تمامی کارگاه های آموزشی نکات ایمنی و اصول کار و سرپرستی که طبق روال برای کارگران برگزار می شود همراه با ویژه برنامه های متنوع هنری و نمایشی است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه سلامت جسمی قشر کارگری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، گفت: طرح چکاپ پزشکی کارگران فصلی و ساختمانی در قالب پایش قند و فشار خون و مشاوره های پزشکی و تغذیه ای نیز همزمان با این هفته برای تمامی کارگران انجام می شود و آنها می توانند از این امکانات پزشکی رایگان استفاده کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.