سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس اقتصادی مطرح کرد:

نظارت تنها کلید رونق به بازار سرمایه است

در ماه‌های اخیر بسیاری از سهامداران سرمایه خود را در بازار سرمایه از دست دادند و در حال حاضر برای بازگشت دوران شکوفایی به این بازار باید در انتظار نظارت موثر باشیم تادوباره شاهد روند نزولی بازار نباشیم.

رزاقی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در توضیح روند بازار سرمایه گفت:سهامداران با سهم‌داری کردن و هیجانات بیهوده باعث افزایش قیمت سهام و در نتیجه افت بازار می‌شوندو در این حالت با افزایش عرضه و کاهش قیمت‌ها رو‌به‌رو خواهیم بود.

وی در توضیح تاثیر رفتار هیجانی سهامداران بر روند بورس تصریح کرد: رفتار هیجانی و جدیت سهامداران موجب زیان و عدم رسیدن نقدینگی به بخش تولید می‌شود، واین عوامل بازدهی حداکثر بازار سرمایه را کاهش خواهد داد.

رزاقی با اشاره به مزیت واریز نقدینگی به بازار بورس اظهار داشت:نقدینگی موجود در بازار سرمایه ‌می‌تواند در جهت رشد صنعت موثر باشد و به بخش تولید کمک زیادی کند. 

کارشناس اقتصادی در پایان خاطر نشان کرد:در ماه‌های اخیر بسیاری از سهامداران سرمایه خود را در بازار سرمایه از دست دادند و در حال حاضر برای بازگشت دوران شکوفایی به این بازار باید در انتظار نظارت موثر باشیم تادوباره شاهد روند نزولی بازار نباشیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: بازار ، بورس ، روند ، ارزش ، نقدینگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.