سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلوپ: ما لایق حضور در فینال بودیم/گواردیولا: هیچ وقت تا این حد به بازیکنانم افتخار نکردم

پس از راه ‌یابی بورسیا دورتموند به فینال جام حذفی سرمربیان 2 تیم به مصاحبه پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپورت، در جریان دیدار فینال جام حذفی آلمان باشگاه بورسیا دورتموند موفق شد در ضربات پنالتی به پیروزی برابر حریف در نیمه خود یعنی بایرن‌مونیخ به پیروزی دست یابد و به فینال جام حذفی راه یابد.

*کلوپ: ما لایق حضور در فینال بودیم

یورگن کلوپ سرمربی باشگاه بورسیا دورتموند پس از راه یابی به رقابت های فینال جام حذفی و پیروزی برابر بایرن مونیخ گفت: مسابقه ای که بی شباهت به جهنم نبود هر 2 تیم تمام توانشان را به کار بستند، بایرن واقعا تیم برتر میدان بود. بایرن واقعا در نیمه نخست بهتر عمل  کرد و از ما بهتر بود اما در نیمه دوم ما تمام تلاشمان را به کرار بستیم و لایق تساوی بودیم. امروز این سرنوشت ما بود که بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم و بخت با ما یار بود.

*گواردیولا: هیچ وقت تا این حد به بازیکنانم افتخار نکردم

سرمربی باشگاه بایرن مونیخ پس از شکست برابر دورتموند گفت:در واقع من به تیم افتخار می‌کنم، و تا کنون تا این حد به آنها افتخار نکرده بودم از زمانیکه من به بایرن‌مونیخ آمده‌ام می‌توانم بگویم بهترین بازی است که شاگردان من برابر دورتموند ظاهر شده‌اند. هیچ جای شرمساری وجود ندارد ما یک بازی را واگذار کردیم، برای شرمساری چیز‌های دیگری لازم است که ما در این دایره نمی‌گنجیم

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.