سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیکفر در نشست هم‌اندیشی معاون سیاسی وزیر کشور با احزاب:

تا زمانی که قانون احزاب تصویب نشود این قبیل جلسات خروجی نخواهد داشت

دبیر کل جامعه جوانان متحد اسلامی گفت: تا زمانی که قانون احزاب تصویب نشود و احزاب رسمیت پیدا نکنند این قبیل جلسات خروجی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران امیرمیثم نیک‌فر دبیر کل جامعه جوانان متحد اسلامی و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست هم اندیشی معاون سیاسی وزیر کشور با احزاب که عصر امروز (سه شنبه) در سالن در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه هم و غم دولت باید آن باشد که احزاب یک نظام حزبی را از ابتدا شکل داده و به سرانجام برساند،اظهار داشت: برای پیشرفت احزاب نکاتی حائز اهمیت است، آرمان اداره کشور وجود برنامه اجرایی برای اداره مسائل کشور و شناسایی نیروهای متخصص برای اداره کشور از جمله این نکات است.

وی با بیان این که در صورت عدم وجود برنامه آسیب‌های جدی به اداره کشور وارد خواهد شد گفت: اگر وزارت کشور این دغدغه را داشته باشد که به نکات بیان شده جامه عمل بپوشاند همه احزاب با روی گشاده استقبال خواهند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان خاطر نشان کرد: تا زمانی که قانون احزاب تصویب نشود و احزاب رسمیت پیدا نکنند این قبیل جلسات خروجی نخواهد داشت.
انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، تشکل ، نیک‌فر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.