سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشارزاده : خبر برکناری‌ام کذب محض است/ امتیاز باشگاه دو مشتری دارد

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: خبر برکناری من از باشگاه استقلال صحت ندارد و تکذیب می کنم.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درخصوص برکناری اش از مدیر عاملی باشگاه استقلال اظهار داشت: این خبر را شنیدم و حتما آن را پیگیری میکنم چرا که صد در صد کذب است. چنین مساله ای صحت ندارد و برخی برای اینکه برای استقلال حاشیه سازی کنند این صحبت‌ها را مطرح کرده‌اند؛ اما باید بگویم که ما کارمان راپیش می بریم و کاری به شایعات نداریم. 

وی درخصوص جلسه روز گذشته با طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی عنوان کرد: جلسه روز گذشته مفید بود و بیشتر صحبت های صورت گرفته درخصوص بحث واگذاری سرخابی ها بود و همه امیدوار بودند تا خریداری برای باشگاه پیدا شود و در مزایده شرکت کند. 

مدیر عامل استقلال افزود: سبک دست قصد خرید باشگاه استقلال را ندارد و در حال حاضر باید منتظر بمانیم تا ببینیم که ماجرای خرید باشگاه چه میشود و بعد برای حل مشکلات گامی موثر برداریم.

افشارزاده درخصوص اینکه آیا خریداری برای باشگاه استقلال پیدا شده یا خیر افزود: هنوز مشخص نیست؛ اما به نظر میرسد دو نفر قصد خرید باشگاه را داشته باشند اما همه چیز فردا مشخص و اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: در جلسه روز گذشته همچنین در خصوص اینکه اگر خریداری پیدا شود به چه شکل کارهای باشگاه را سامان دهیم تا در اختیار فرد جدید قرار بدهیم گفت: صحبت هایی صورت گرفت، از طرف دیگر قرار شد اگر خریدار پیدا نشد تمامی اعضا همانند گذشته به کار خود ادامه دهند. باید بگویم اگر واگذاری صورت نگرفت تمامی اعضای همچنان در راس کار قرار خواهند داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سیامک
۱۷:۲۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
آقای محترم اگراین نظرواقعیته که فکرکنم داری روی اعصاب هزاران هزار هوادار میری لطف کن این مافیایی باندباز را بنداز بیرون اگرواقعا فکر عظمت استقلالی..