سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمخانی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

عقب‌نشینی ناوهای ایران از خلیج عدن برای نشاط‌‌گیری مجدد بود/ اولین فکت‌شیت را ایران منتشر کرد

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: انتقال ناوهای ایرانی از خلیج عدن طی یک برنامه زمان‌بندی شده صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران "علی شمخانی" دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه نشست دانشجویی دولت، ملت و آینده مشترک در جمع خبرنگاران در پاسخ به باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه علت عقب نشینی ناوهای ایرانی از خلیج عدن چیست؟ اظهار کرد: انتقال ناوهای ایرانی از خلیج عدن به شکل طبیعی انتقال یافته است و از مبدا به مقصد و بازگشت طی یک برنامه زمان‌بندی شده صورت گرفته است و هنوز قسمتی از ناو دریایی ایران در منطقه حضور دارد و این موضوعی نیست که منقطع شده باشد و این ناوها پس از نشاط‌ گیری مجدد به خلیج عدن بازخواهد گشت.

وی در خصوص انتشار فکت‌شیت آمریکایی ادامه داد: دستور، مطالبه و توصیه متفاوت است و زمان هم در این امر بی‌تأثیر نبوده است و از زمان توصیه تا تأخیر زمانی طی خواهد شد.

شمخانی افزود: اولین فکت‌شیت را ایران منتشر کرد و آمریکایی‌ها بعد از ایران آن را منتشر کردند، اما امروز دیگر موضوع فکت‌شیت مطرح نیست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: تحریم‌ها امروز مورد بحث است و با متوازن‌سازی اقدامات ما و غربی‌ها این مسئله تحقق خواهد یافت.

شمخانی افزود: پخش برگه‌هایی توسط جنگنده‌های عربستانی در یمن علیه ایران در گذشته نیز سابقه داشته است و در گذشته دولت شوروری در زمان جنگ سرد از این روش استفاده می‌کرد تا کمونیسم را توسعه دهد و ایران از این برگ‌های تبلیغاتی نمی‌ترسد. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.