سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیوان عدالت اداری حکم به نفع مردم صادر کند/ گودبرداری غیر اصولی در منطقه یک

عضو شورای شهر گفت: دیوان عدالت اداری حکم را به نفع مردم صادر کند چرا که اعضای شورا نیز حافظ منافع مردم هستند.

به گزارشخبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، اقبال شاکری در ادامه جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری در خصوص اظهارات اخیر رئیس دیوان عدالت اداری در خصوص شوراها اظهار کرد: کسانی که در مورد شوراها صحبت می‌کنند، مثل پول‌های کثیف است که به جایی نمی‌رسد، چرا که در چند روز اخیر در مورد شوراها عنوان شده است که شوراها منشا خدمات نیستند و برای مردم دردسر ایجاد می‌کنند اما شوراها به حفاظت از منافع مردم پایبند هستند.

وی ادامه داد: اگر حکم دیوان عدالت اداری بر خلاف منافع مردم صادر شود، مشخص می‌شود که چه کسی حافظ منافع مردم است و باید این حکم به نفع مردم و کسبه صادر شود.

شاکری در تذکر دوم خود با انتقاد از گودبرداری در منطقه یک تصریح کرد: 4 اردیبهشت خیابان باران واقع در منزل ازگل شهرداری ناحیه 2 منطقه یک اقدام به گودبرداری کرده و این مسئله باعث درگیری مردم با کارکنان شده است اما پاسخ شهرداری این بوده که برای جلوگیری از برج سازی در این منطقه اقدام به ساخت و ساز کرده‌ایم که این مسئله قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: خیابان برای ساخت و ساز نیست و نباید گودبرداری در آن انجام شود و از یزدانی تقاضا دارم که به این مسئله رسیدگی د و این محوطه تبدیل به فضای سبز برای مردم شود و این منطقه گودبردای شده در نقشه شهری خیابان تعریف شده است.

شاکری تاکید کرد: گاردریل در منطقه گودبرداری تعبیه شده که باید مسئولان پاسخگوی این مسئله باشند.

همچنین شاکری اشاره کرد که گودبردای دیگری در خیابان سهروردی نیز امروز صبح گزارش شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.