سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه جدید انتخاب واحد، آرامش را به متقضایان مسکن مهر پردیس بازگرداند/بساط دلالان پردیس برچیده شد

عضوهیات رییسه شرکت عمران پردیس از تخصیص واحد به متقاضیان مسکن مهر توسط سامانه انتخاب هوشمند خبر داد گفت: با راه اندازی این سامانه متقاضیان به حق وبراساس اولویت بندی واحدهای خود را انتخاب می کنند و دلالان در این زمینه هیچ دخل وتصرفی ندارند.

بهنوش سلیم‌بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این‌که بزرگ ترین مشکل در واحدهای مسکن مهر نحوه انتخاب واحدها بود ،افزود: برای حل این مشکل سامانه جدید ومجزایی برای صدور دعوت‌نامه و صدور تخصیص واحد تعریف شده که عملا هک شدن آن غیرممکن است.

سلیم بهرامی اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه بساط کلاهبرداران و دلالان بنگاه های مشاور املاک برچیده شد.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه متقاضیان به حق  وبراساس اولویت بندی واحدهای خود را انتخاب می کنند و دلالان در این زمینه هیچ دخل وتصرفی ندارند.

عضو هیات رییسه شرکت عمران پردیس تصریح کرد: تمامی واحدهای مسکن مهر براساس اولویت بندی به متقاضیان واگذار می شود و متقاضی که یکسال پیش 40 میلیون تومان واریز کرده است صددرصد واحد مسکن مهرخودرا زودتر از متقاضی که امروز آورده خود را واریز کرده تحویل می گیرد.

سلیم‌بهرامی تاکید کرد: از 21 مردادماه سال گذشته تاکنون تمامی تخصیص واحدهای مسکن مهر بر اساس این سامانه هوشمند صورت گرفته  و تا به امروز یک مورد گزارش تخلف درباره تخصیص واحد مسکن مهر ارائه نشده است.

وی یادآور شد: البته متقاضیان می‌توانند در صورت بروز هرگونه تخلف یا اطلاع مبنی بر صدور دعوت‌نامه خارج از نوبت این موضوع را به دفتر اینجانب یا روابط عمومی شرکت عمران پردیس اطلاع دهند.

عضو هیات رییسه شرکت عمران پردیس تصریح کرد:سامانه بدون نوبت‌دهی واحدی را به متقاضیان تخصیص نمی‌دهد و این نرم افزار سه گزینه به متقاضیان پیشنهاد می‌ دهد و آنها می‌تواند هر کدام از این گزینه ها را انتخاب نمایند.

وی با بیان این‌که زمان ثبت‌نام نیز یکی دیگر از معیارهای اولویت‌بندی تخصیص واحد است، تصریح کرد: همچنین از حساب عده‌ای از متقاضیان پول برداشت می‌شود که به میزان این برداشت به آنها در انتخاب واحدها امتیاز تعلق می‌گیرد.

سلیم‌بهرامی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین ویژگی این سامانه را انتخاب هوشمندو عادلانه بودن روند انتخاب واحد دانست گفت: این موضوع به حذف دلالان و دخل وتصرف احتمالی توسط کارمندان شرکت و یا کارگزاری ها کمک می کند و برای تمامی متقاضیان آرامش روانی ایجاد می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سعیددستانی
۱۰:۱۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
بابا من یک سال 40 میلیون واریز کردم هنوز انتخاب واحد نکردم . هی میگن منتظر اس ام اس باشی ... والله خسته شدم
هادی احمدزاده
۲۲:۵۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
خواهشمندم در خصوص انتقال امتیاز مسکن مهر با توجه به اینکه سال پیش مصوب و قانونی شده جهت اجرا زودتر تعیین تکلیف بشه
عاجزانه ازتون خواهش میکنم...