سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام کوششی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

حضور فعالان و عناصر قرآنی در تجمع حمایت از مردم بی دفاع یمن

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور گفت:در تجمع عصر دیروز که برای حمایت ازمردم بی‌دفاع یمن ودر محکومیت جنایات آل سعود برگزارشدعلاوه برشخصیت‌های قرآنی،مدیران تشکلها ونهاد‌های قرآنی نیزحضورداشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین کوششی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران در خصوص تجمع دیروز بعد از ظهر فعالان قرآنی که در میدان فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: این تجمع با هدف حمایت و همدردی با مردم بی دفاع یمن انجام شد و حاضرین شعار‌هایی را در محکومیت جنایات آل سعود سر دادند.

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور افزود: در تجمع دیروز شخصیت‌های قرآنی از جمله بخشی از قاریان، حافظان و مدیران تشکل‌های قرآنی حضور داشتند به طوری که از کلیه تشکلها یا خود مدیران و یا به نمایندگی از آنها برای بزرگداشت شهدای یمن حضور داشتند.

وی ادامه داد: قاریان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی از جمله آقایان پورزرگری، حدیثی و سرابی در کنار  مدیران نهاد‌های قرآنی در تجمع دیروز حاضر بودند.

حجت الاسلام و المسلمین کوششی در پایان مدیران نهادهای قرآنی حاضر در تجمع حمایت از مردم بی دفاع یمن را اینگونه برشمرد: مدیران فرهنگی مثل شورای عالی قرآن صدا و سیما، مسئولان قرآنی سازمان اوقاف، مسئولان شورای عالی قرآن شهرداری، از مدیران قرآنی اتحادیه موسسات قرآنی و سازمان دارالقرآن از حضار تجمع دیروز بودند که در مجموع نمایندگان همه‌ی بخشهای قرآنی در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.