سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متقی‌فر در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران:

استانی شدن انتخابات سطح مشارکت مردم را پایین‌ می‌آورد / انتخابات در ایران حزبی نیست، مردمی است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: استانی شدن انتخابات سطح مشارکت مردم را پایین‌تر خواهد آورد زیرا انتخابات در ایران حزبی برگزار نمی‌شود بلکه مردمی است.

"مجید متقی‌فر" عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تصویب طرح استانی شدن انتخابات گفت این طرح نقطه ضعف‌های بسیاری دارد و علاوه براینکه مشکلاتی را برای استان‌ها بوجود می‌آورد برای کشور نیز مشکل ساز خواهد شد.
 
وی با ببان اینکه استانی شدن انتخابات کار درستی نیست ادامه داد:
کسانی که دنبال این طرح هستند در واقع دنبال منافع ملی نیستند یعنی در حوزه انتخابیه، ساز و کاری فراهم شده که افراد فکر می‌کنند اگر استانی باشد رای بیشتری دارند و اگر شهرستانی باشد رای نخواهند داشت.
 
متقی‌فر تاکید کرد: درست نیست برای کشور و نظام با این نگاه تصمیم گیری کنیم چرا که مردم پای نظام ایستاده‌اند و رای می‌دهند.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: این طرح در دولت هفتم نیز مطرح و رد شد، هر چند یک سری شعارهای خوش عنوان برای این طرح مطرح شد اما همه اینها تحلیل‌های وجهی و کمی است.
 
وی افزود: ذهنیت خوبی به این موضوع ندارم و رسانه ملی نیز باید به این موضوع بیشتر بپردازد چرا که قطعا بیشتر از همه رسانه‌ها منافع نظام و انقلاب را در نظر دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.