سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکار شیاد با تلاش پلیس شناسایی شد/ تهدید خانم جوان پس از دستبرد به حساب بانکی‌اش

رئیس پلیس فتا كرمان از دستگیری فردی كه ضمن برداشت مبلغ از حساب یكی از شهروندان اقدام به تهدید وی به انتشار تصاویر خصوصی می نمود خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فتا كرمان در تشریح این خبر گفت: یكی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت فردی از حساب بانكی اش مبالغی برداشت می نماید و در شبكه اجتماعی واتس آپ هم وی را به انتشار تصاویر خصوصی اش تهدید می كند. 

وی ادامه داد: بلافاصله موضوع در دستور كارآگاهان این پلیس قرار گرفت و در بررسی های اولیه مشخص شد فرد تهدید كننده ، تصویری از تصاویر خصوصی شاكیه را برای او فرستاده است و در خصوص انتشار تصاویر مبالغه نمی كند. 

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به حساسیت پرونده و اهمیت زمان كارآگاه مهندسین این پلیس با استفاده از روش های فنی و پلیسی در كمترین زمان متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در محل زندگی اش دستگیر كردند. 

وی گفت: متهم كه یكی از همكاران شاكیه در یك واحد صنفی بود در ابتدا منكر ماجرا می شد ولی بعد از رویارویی با قرائن و شواهد لب به اعتراف گشود و در اظهارات خود نحوه سرقت تصاویر خصوصی و رمز دوم و شماره كارت شاكیه را دسترسی به لب تاپ وی عنوان كرد. 

رئیس پلیس فتا كرمان در پایان توصیه كرد : همانطور كه در پرونده مشهود است اعتماد بیجا و نگهداری اطلاعات شخصی در لب تاپی كه در دسترس دیگران می باشد می توانست برای شاكیه غیر قابل جبران باشد. شهروندان هوشیار باشند اطلاعات شخصی خود را در تجهیزاتی كه امكان دسترسی دیگران، سرقت و ... برای انان متصور است نگهداری نكنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.