سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش حملات لفظی رژیم صهیونیستی به منتقدان بین المللی

رژیم صهیونیستی علاوه بر درگیریهای نظامی، به حملات لفظی علیه منتقدان روی آورده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛  فعالیت های غیرقانونی رژیم صهیونیستی به درگیریهای نظامی و حملات آنها علیه فلسطینی ها محدود نمی‌شود؛ بلکه این رژیم حملات لفظی را علیه منتقدان آغاز کرده است.


صهیونیستها در آخرین مورد از حملات لفظی، معتبرترین مجله پزشکی جهان را هدف قرار دادند و "لانست" را به دلیل چاپ مقاله‌ای درباره وضع بحرانی ساکنان غزه تقبیح کردند.  این مجله پزشکی در مقاله ژوئیه 2014 (تیر 93) شرایط  ساکنان نوار غزه را بحرانی توصیف کرد.

پزشکان صهیونیست، دادخواستی علیه "لانست" تهیه کردند و بدون اشاره به بخشی مشخص، سردبیر آن نشریه را به انتشار اکاذیب و تلاش برای منفی نشان دادن چهره رژیم صهیونیستی متهم کردند. این پزشکان نتوانستند با دلیلی موثق، صحت ادعای خود را ثابت کنند و به همین دلیل بعید است دادخواست آنها قابلیت پیگرد قانونی داشته باشد.

در بخشی از مقاله مجله "لانست" به نام " نامه‌ای سرگشاده به مردم غزه" آمده است: دو سوم از 621 کودک زیر 15 سالی که در این منطقه کشته شدند، از ناحیه سر، گردن و سینه هدف شلیک مستقیم گلوله قرار گرفته‌اند. واضح است هیچ قانونی در کشتار کودکان و نوجوانان فلسطینی برای نظامیان صهیونیست وجود ندارد. سازمان های بین المللی ملزم هستند عاملان جنایت در فلسطین و نوار غزه را به سزای اعمال غیر‌انسانی خود برسانند.

پزشکان صهیونیست امیدوارند  بتوانند از این مجله انگلیسی غرامت دریافت کرده و یا آن را با محکومیت مواجه کنند. وجود اشکالات فراوان در دادخواست این پزشکان، احتمال موفقیت آنها را به حداقل رسانده است.  


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.