سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلاحیان:

جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی امروز از محبوبیت بسیار بالایی در جهان برخوردار است/ حرف های عربستان درباره یمن احمقانه است

عضو مجلس خبرگان گفت:جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی امروز از محبوبیت بسیار بالایی در جهان برخوردار است و حتی دشمنان هم به این اذعان دارند که ایران دارای محبوبیت و تاثیر گذاری است.

به گزارش حوزه احزاب با شگاه خبرنگاران،حجت الاسلام والمسلمین علی فلاحیان عضومجلس خبرنگان رهبری با اشاره به حملات وحشیانه سعودی ها به مردم یمن اظهار کرد : صحبت های مطرح شده ازسوی سعودی ها مبنی بر اینکه تمامی زیر ساخت های نظامی را در یمن برای حفظ امنیت عربستان نابود کرده اند ، اشتباه است و در عرف بین المللی جایگاهی ندارد.

وی به  همراهی آمریکا به عربستان برای حمله یمن اشاره کرد و گفت: مهاجمان در اصل به دنبال این بودند تا جمهوری اسلامی ایران را نیز درگیر ماجرا کنند و بعد با حضورایران جنگ بزرگتری را دامن بزنند.

فلاحیان خاطرنشان کرد:صحبت های عربستان در مورد اینکه زیر ساخت های نظامی یمن از بین رفته و امنیت عربستان تامین شده است ، حرف های احمقانه ای است.

وی گفت: کشورهای مهاجم تصور می کردند ما نیز دخالت خواهیم کرد و در این راه بسیاری از اتهامات مبنی بر نفوذ ایران را مطرح کردند اما به اهداف خود دست نیافتند.

وزیر اسبق اطلاعات تاکید کرد: نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه بسیار تاثیرگذار بوده است زیرا قصد اصلی دشمن درگیر شدن با ایران بود اما مقام معظم رهبری و مسوولان نظام نسبت به نقشه های دشمن بسیار درایت و تدبیر عمل کردند .

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی امروز از محبوبیت بسیار بالایی در جهان برخوردار است و حتی دشمنان هم به این اذعان دارند که ایران دارای محبوبیت و تاثیر گذاری است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.