سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

معاون رییس جمهور به یاسوج سفر کرد

محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور وارد یاسوج شد و پس از رفتن به گلزار شهدای این شهر در نشست شورای برنامه ریزی استان حاضر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، در این سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و سایر نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی نوبخت را همراهی می‌کنند

در این سفر دو روزه ، نوبخت از پروژه های عمرانی در سطح شهرستان بویراحمد که شامل پارک جنگلی ،بیمارستان 200 تختخوابی در حال ساخت ، کلنگ زنی پل جهارم بشار و همچنین بررسی پیشرفت ساخت ساختمان فرهنگی در یاسوج بازدید خواهد داشت.

قرار است در این سفر دو روزه نوبخت کلنگ ساخت پل چهارم بشار را در شهر یاسوج با اعتبارات 13 میلیارد تومانی به زمین زده و در سایر برنامه‌ها شرکت کند.


معاون راهبردی رئیس‌جمور پس از این بازدید از بافت فرسوده گچساران به یاسوج مرکز استان سفر کرده و در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کرده است .

گفتنی است : معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور  برای بازدید از طرح های اقتصادی و عمرانی به کهگیلویه وبویراحمد سفر کرده است .

انتهای پیام /
س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.