سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی کوراش:

ازبک ها اجازه نمی دهند قهرمان آسیا شویم/ تردید نکنید نایب قهرمانی سهم ماست

سرمربی تیم ملی کوراش کشورمان گفت: ازبکستان نفوذ زیادی در کوراش دارد و اجازه نخواهد داد قهرمان آسیا شویم.

رضا مهنامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: رقابت های قهرمانی آسیا کوراش طی روزهای 5و6 اردیبهشت به میزبانی بیرون لبنان برگزار می شود و ما با ترکیبی کامل در این پیکارها شرکت می کنیم، بعد از رقابت های قهرمانی کشور اردوی آماده سازی داشتیم و خوشبختانه بچه های ما به سطح بالایی از آمادگی رسیده‌اند.
 
وی پیش بینی خود را از اینکه ملی پوشان  ایران چه نتیجه ای در رقابت های قهرمانی آسیا می گیرند اینگونه بیان کرد: ما توانایی کسب عنوان قهرمانی را داریم، اما ازبک ها کوراش را دراختیار دارند و با وجود اینکه سطح بازی، به آنها بسیار نزدیک است با نفوذی که دارند نمی‌گذارند به مقام قهرمانی دست یابیم، اما تمام تلاشمان را برای کسب نایب قهرمانی در آسیا به کار می بندیم.
 
مهنانی در خصوص تیم اعزامی به رقابت های لبنان اذعان کرد: در ترکیب اعزامی ما مصطفی دلیریان را در اختیار داریم که مرد سال کوراش است وسابقه قهرمانی در آسیا و جهان دارد بازوبند کاپیتانی را نیز به وی داده ایم و انتظارمان این است که نتیجه بگیرد از سید رضاییان در وزن 60 کیلوگرم هم می توانم به عنوان یک پدیده یاد کنم که با وجود سن و سال کم خود، نمایش قابل قبولی تا اینجا داشته است.
 
 لازم به ذکر است، ملی پوشان کوراش کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان روز جمعه 4 اردیبهشت، برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا عازم بیروت لبنان می شوند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: کوراش ، مربی ، قهلرمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.