سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

با «روز از نو» روزتان را با تکه‌هاش شکسته دیروز آغاز نکنید

تهیه کننده رادیو اقتصاد گفت: روز از نو عنوان مجله‌ی صبحگاهی رادیو اقتصاد است که از پنجم اردیبهشت از ساعت 6 تا 8 صبح بصورت زنده به روی آنتن می‌رود.

لیلا یگانه، تهیه کننده‌ی مجله صبحگاهی رادیو اقتصاد در خصوص تغییرات صورت گرفته در پخش برنامه‌های صبحگاهی در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:با توجه به نظرسنجی‌های شکل گرفته، برنامه‌ی صبحگاهی رادیو اقتصاد با هدف نزدیک شدن به خواسته‌های مخاطب، با تغییرات زیادی در پخش مواجه است.

وی افزود: با یک نگرش کلی و توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، جهت دهی برنامه‌ها تغییر یافته و با برنامه‌ی دیگری در رادیو اقتصاد حضور خواهیم داشت.

یگانه ادامه داد: نظر به اینکه ما پل ارتباطی بین مردم و رسانه محسوب می‌شویم، تمایل داریم تعامل مردم با رسانه بیشتر شود.

تهیه کننده‌ی «روز از نو» در رابطه با ویژگی‌های برنامه‌ی صبحگاهی عنوان کرد: ساختار برنامه‌ی صبح از اطلاع رسانی مجزا نیست امید، آگاهی و اطلاع رسانی از اجزای اصلی آن هستند.

وی اظهار داشت: در این برنامه با مردم و مسئولین ارتباط خواهیم داشت و جویای نظرات مخاطبان خواهیم بود چراکه تصور می‌کنم جای یک برنامه‌ی تعاملی با مخاطب خالی است.

یگانه شعار اصلی برنامه را اینگونه عنوان کرد: امروز را با تکه‌های شکسته‌ی دیروز آغاز نکنید امروز روز نو است.

وی در خصوص بخش‌های مختلف برنامه‌ی روز از نو اظهار داشت: در این برنامه دو تیم کاری مشغول هستند که تهیه کنندگی یک تیم بر عهده‌ی من است. بخش‌های متنوعی را در برنامه‌ خواهیم داشت ازجمله: بخش خبری اقتصاد که خبرهای متنوع  اقتصادی را مطرح می کند، بخش جدید اقتصاد در حاشیه که به حاشیه‌های اقتصادی، هنری، ورزشی، دیجیتالی و... می‌پردازد. مثبت باش عنوان بخش دیگری است که بصورت یک بسته‌ی رادیویی در طی برنامه پخش خواهد شد. گزارش و محور موضوعی از دیگر بخش‌های برنامه است که از مردم تقاضا می‌شود با برنامه مشارکت داشته باشند و همچنین  ما اطلاعات مفیدی را در اختیار مردم قرار می‌دهیم. گفتگوی روز بخش دیگری است که مهمترین اتفاقات روز ار پوشش می‌دهد.

یگانه در پایان در خصوص گروه جدید خود گفت: مریم بابایی گوینده، محمدرضا دیده گاه کارشناس، و عنوان سرتیتر مهم خبرهای اقتصادی بر عهده‌ی امیر ادیب است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
متاسفم