سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجد آرا:

نیروهای مسلح بازوی توانمند ورزش کشور است / با وزارت ورزش تعامل خوبی داریم

رئیس تربیت بدنی ارتش گفت: باید عنوان کنم که تعامل خوب و سازنده ای با وزارت ورزش و در راس گودرزی داشته ایم و به طور حتم این تعامل می‌تواند در تقویت ورزش نیروهای مسلح موثر باشد.

مجدآرا، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مراسمی که شاهد آن بودید به هدف تجلیل از ورزشکاران هیات نمونه ورزشی که در سال 93 موفق ومدال آور بوده‌اند تجلیل خواهد شد به امید آنکه باز هم شاهد موفقیت این ورزشکاران باشیم. 

وی در ادامه افزود: با توجه به در پیش بودن المپیک لازم بود که با برگزاری این گونه مراسمات تقدیر ویژه‌ای از ورزشکاران به عمل آوریم.

مجد آرا تصریح کرد: باید عنوان کنم که جایگاه ورزش در نیروهای مسلح جایگاه  والا و برتری بوده است و باید عنوان کنم نیروهای مسلح بازو و بدنه ورزش کشور است.

رئیس تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص تعامل این نیرو با وزارت ورزش و جوانان گفت: تعامل بسیار خوبی بین ورزش و نیروهای مسلح وجود دارد که این تعامل نتیجه درایت مسئولان ورزشی و نیروهای مسلح  بوده  است.

وی در پایان با پرداختن به مقوله انجام برنامه‌ها در روز  ارتش خاطر نشان کرد: در این ایام طبق برنامه‌ریزی انجام شد و به مناسبت 29  فروردین 29 قله در کشور فتح  گردید و پرچم پر افتخار کشورمان به اهتراز در آمد که امیدواریم با انجام چنین مراسماتی ضمن تقویت روحیه در سال جاری شاهد کسب مدا‌ل‌های رنگارنگ باشیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: مسلح ، ارتش ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.