سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام کارگر خبر داد:

شرکت مدارس علمیه 15 استان در مسابقات نشریه نگاری طلاب/ارسال 80اثر به دبیرخانه

مسئول بخش نشریات تجربی دفتر فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه گفت: 80 آثار از مدارس علمیه 15 استان کشور به دبیر خانه مسابقات نشریه نگاری رسیده است.

حجت‌الاسلام محمد کارگر مطلق مسئول بخش نشریات تجربی دفتر فرهنگی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه در گفتگو با  خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران با اشاره به مسابقات نشریه نگاری بیان کرد:این مسابقات به همت و تلاش دفتر امور فرهنگی معاونت و با هدف شناسایی و تشویق طلاب مستعد در زمینه نشریه نگاری خواهد شد.

وی با اشاره به سبک زندگی فاطمی موضوع مسابقه است اظهار داشت:تعداد 80 نشریه از مدارس علمیه سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده و پس از بررسی‌های کارشناسی اعلام شد.



کارگر مطلق تصریح کرد: آثار رسیده به دبیر خانه مسابقات در قالب نشریه دیواری، بروشور بوده و در نهایت 21 اثر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی تاکید کرد: برگزیدگان این مسابقه جوایزی شامل کمک هزینه عمره، عتبات، و 50 سفر مشهد مقدس به همراه  خانواده اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد افراد هیئت تحریریه این آثار از جمله سردبیر، طراح، داستان نویس و... (بر اساس اطلاعات ثبت شده در شناسنامه آثار ) حدود ۳۰۰ نفر از طلاب هستند افزود:نتایج مسابقات در سایت دفتر فرهنگی معاونت تهذیب به آدرس www.farhangi.tahzib-howzeh.ir  بارگذاری شده است.


حجت‌السلام کارگر مطلق در پایان افزود: نتایج این مسابقات در سایت تهذیب آمده و مراحل بعدی این مسابقات جهت تقویت و رشد طلاب در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مطلق ، فرهنگی ، مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.