سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد

پنج‌شنبه آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های ارشد فراگیر پیام نور

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور تا روز پنج‌شنبه 3 اردیبهشت ماه مهلت دارند کارت خود را دریافت کنند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، گفت: کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 دانشگاه پیام نور و برگ راهنمای آزمون مذکور از سایت دیروز سه‌شنبه یک اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است. 
 
وی افزود: کلیه ثبت نام کنندگان این آزمون موظفند با مطالعه دقیق اطلاعیه سازمان سنجش و اطلاعیه کشور درباره تاریخ و نحوه‌ی دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین آگاهی از محل برگزاری آزمون که هم اکنون در سایت سازمان قرار دارد تا روز پنج‌شنبه 3 اردیبهشت ماه می‌توانند به سایت این سازمان مراجعه و با رعایت دستورالعمل مربوط نسبت به مشاهده و دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود و برگ راهنما اقدام کنند. 
 
وی در ادامه بیان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز از تعداد 80 هزار و 509 داوطلب ثبت نام کننده تعداد 28 هزار نفر داوطلب نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام کردند. 
 
وی گفت: این آزمون در صبح روز جمعه 4 اردیبهشت ماه در 101 شهرستان کشور برگزار می‌شود. 
 
وی اظهار داشت: فرایند برگزاری این آزمون از ساعت 8:30 صبح روز جمعه 4 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و درهای ورود به جلسه آزمون بسته خواهد شد. 
 
وی در پایان گفت: برای حضور در جلسه آزمون به همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است.  
 
مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: سؤالات دروس امتحانی هر یک از رشته‌های امتحانی به صورت تستی چهار گزینه‌ای است. 




انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.