سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران مطرح کرد:

بهره‌گیری از ساختمان دارالفنون در قالب موزه یا فضای آموزشی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: بهره‌گیری از ساختمان تاریخی دارالفنون در قالب موزه یا فضای آموزشی از اولویت‌هایی است که بطور جدی در سال جاری دنبال می‌شود.

رجبعلی خسرو‌آبادی، مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت حفظ، احیاء و بهره‌گیری اصولی و منطقی از آثار و ابنیه‌ تاریخی در استان تهران اظهار کرد: یکی از اولویت‌هایی که به صورت جدی در این  استان که از ظرفیت‌های گردشگری بسیاری نیز برخوردار است از سوی مجموعه‌ میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود، مشمول پروژه بزرگ فرهنگی و تاریخی ساختمان دارالفنون می‌شود. 
 
وی در ادامه افزود: در صدد هستیم ساختمان دارالفنون را به سرانجام مطلوبی برسانیم و در همین راستا در نظر داریم از این فضای تاریخی و فرهنگی در قالب فضای آموزشی یا موزه بهره‌گیری نماییم. 
 
خسرو‌آبادی در پایان تصریح کرد: تعامل مثبت و سازنده‌ای را با مجموعه آموزش و پرورش و سازمان نوسازی بر قرار کرده‌ایم و امید آن داریم با توجه به همگرایی و هم‌نوایی موجود، اهداف مورد نظر در این عرصه به نحو هر چه مطلوب‌تری محقق شود. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.