سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پناهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

پیشرفت فیزیکی 18 درصدی آزاد راه منجیل _رودبار/ خرداد ماه سال 95 افتتاح فاز اول

مجری آزاد راه منجیل _رودبارگفت: طبق آخرین برآوردهای صورت گرفته فاز اول آزاد راه منجیل _رودبار پیشرفت فیزیکی 18 درصدی داشته و زمان در نظر گرفته شده برای اتمام این پروژه 18 ماه است که امیدواریم در خرداد ماه سال 95 به پایان برسد.

پناهی مجری آزاد راه منجیل _رودبار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه آزاد راه رودبار _منجیل به طول 11.3 کیلومتر است گفت: در فاز اول این پروژه 3 هزار و 180 متر از آذر ماه سال 93 آغاز گردید.

وی در ادامه افزود: طبق آخرین برآوردهای صورت گرفته فاز اول این پروژه نیازمند 180 میلیارد تومان و زمان در نظر گرفته شده برای آن 18 ماه است که امیدواریم در خرداد ماه سال 95 به پایان برسد.

مجری آزاد راه رودبار_منجیل  با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه تا به امروز 12 درصد بوده است، افزود: ابتدای این پروژه را با احداث تونل و ابنیه فنی آغاز کردیم و باتوجه به اینکه عرشه پل فلزی و زمان بر است و پس از نصب این عرشه سرعت کار افزایش می یابد.

پناهی به فاز دوم این پروژه اشاره کرد گفت: فازبعدی این پروژه به طول 8هزارو 108 متر در دست مطالعه است و تفاهم نامه همکاری با یکی از بانک ها منعقد گشته و ظرف چند ماه آینده آغاز می شود.

وی تصریح کرد: عمدتا ساخت آزاد راه‌ها بر عهده بخش خصوصی است بنابراین با ایجاد عوارضی در این آزاد راه‌ها باید بخش از سود و اصل سرمایه آنها تامین شود.

مجری آزاد راه منجیل _رودبار با بیان اینکه شعار اصلی آزاد راه‌ها افزایش ایمنی ،سرعت ،کاهش هزینه ها و تلفات جانی است افزود: در فاز اول این پروژه مسافت ها کاهش نخواهد یافت و تنها زمان تردد در این مسیر کاهش  می یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: راه ، جاده ، آزادراه ، طرح ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.