سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم دانشگاه آزاد از سرمربی تیم ملی حمایت کرد؛

جایزه دلاری در انتظار کاراته کاهای تیم دانشگاه آزاد

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در صورت قهرمانی و نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در جام باشگاههای آسیا، جوایز دلاری به کاراته کاها تعلق می گیرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران احمد صافی گفت: دکتر دادکان و سایر مسئولان دانشگاه آزاد همواره حمایت های خوبی از تیم های ورزشی داشته اند که این شامل تیم کاراته هم می شود.

وی افزود: در صورت قهرمانی در دومین دوره رقابتهای جام باشگاههای آسیا جایزه 7000 دلاری و در صورت نایب قهرمانی جایزه 5000 دلاری به تیم اهدا مي شود.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اردوهای آمادگی از روز دوشنبه آغاز شده و کاراته کاهای دو بخش کاتا و کومیته تمرینات آماده سازی را به صورت برنامه ریزی شده انجام می دهند ما در تلاش هستیم تا ضمن کسب نتیجه مناسب از مسابقات، از اعتبار کاراته ایران دفاع کنیم.

وی در خصوص رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته گفت: به نظر من تصمیم مربی برای شرکت نکردن کاراته کاهای ملی پوش آسیایی و جهانی در رقابت های انتخابی، تصمیم درستی بود. 

صافی ادامه داد: ملی پوشان آسیایی و جهانی الگو و سرمایه کاراته ایران هستند و باید امتیاز خاصی نسبت به سایرین داشته باشند. مبارزه نکردن آنها باعث آسیب کمتر کاراته کاها شده و فرصتی هم برای سایر نفرات ایجاد خواهد کرد تا با حضور در کنار این افراد از تجربیاتشان هم استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور سلیمانی در سوپر لیگ کاراته نقطه قوت سرمربی بود، تصریح کرد: سلیمانی از مربیان خوب فنی، با اخلاق و با شخصیت است. امسال کار سختی دارد و کاراته کاهای او در ژاپن مهد کاراته آسیا به میدان خواهند رفت. حق سرمربی است که تفکرات خود رادر تیم پیاده کند و وظیفه همه ماست تا ضمن احترام به تصمیم وی، از تیم ملی حمایت کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: صافی ، دانشگاه ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.