سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناطقی: آب و هوا و باد، پیش بینی‌ها را بهم زد

رکاب زن سرعتی تیم دوچرخه سواری سپاهان گفت: در مسابقات لیگ امسال با آمادگی کامل شرکت کردم اما آب و هوا باد باعث شد رکورد مناسبی بدست نیاورم.

حسین ناطقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مرحله اول لیگ پیست دوچرخه سواری و جا به جایی رکورد 4 متری تعقیبی ایران اظهار کرد: 2 ماه پیش از شروع لیگ، باشگاه سپاهان یک اردوی بسیار خوب برای ما در صفاییه اصفهان برگزار کردو در آن جا تمرینات خوبی را انجام دادیم و نتیجه‌اش جا به جایی یک ثانیه و سی و پنج صدم ثانیه رکورد 4 کیلومتر تعقیبی و اولی سپاهان در مرحله اول لیگ پیست شد.
 
 وی در ادامه افزود: لیگ امسال با توجه به آب و هوا و باد شدیدی که در پیست آزادی می وزید رکوردهای خوبی از خود بر جای گذاشتند و همه تیم‌ها تقریبا برای کسب سکو راهی مسابقات شده بودند.
 
وی در خصوص عملکرد نه چندان راضی کننده قهرمان سال گذشته پیست  تیم پیشگامان کویر یزد بیان کرد: تیم پیشگامان امسال تمامی سرمایه گذاری خود را در قسمت جاده گذاشته است و در لیگ پیست با نفرات جوان و بومی حاضر شد  اما سال گذشته تقریبا بهترین‌های دوچرخه سواری پیست در این باشگاه پا می زدنند به این دلیل قهرمان شدند، اما  امسال باشگاه سپاهان با یک سرمایه گذاری و برنامه ریزی صحیح برای قهرمانی در لیگ راهی مسابقات شده است و فکر می کنم می‌توانیم سکوی اول را در آخر از آن  خود کنیم.
 
ناطقی در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری مسابقات و داوری‌ها راضی کننده بوده است یا خیر، تصریح کرد: برگزاری لیگ امسال با توجه به اینکه مرحله اول بود به نسبت سال گذشته با نظم و برنامه ریزی بیش تری برگزار شد و داوری‌ها نیز راضی کننده بود و تیم‌ها بر خلاف سال گذشه هیچ گونه اعتراضی به مسابقات نداشتند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، عملکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.