سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر مالکیت بیش از 359 میلیون ورقه بهادار در فرابورس ایران

در جریان معاملات روز گذشته فرابورس ایران، 359 میلیون ورقه بهادار به ارزشی افزون بر یک هزار و 717 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، معاملات روز گذشته با خرید و فروش 359 میلیون و 580 هزار ورقه بهادار در 23 هزار و 877 نوبت به ارزش یک هزار و 717 میلیارد و 420 میلیون ریال به پایان رسید.

گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با معامله 53 میلیون و 260 هزار سهم به ارزش 94 میلیارد و 470 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد.

بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به رشد قیمت سهام فولاد هرمزگان، ذوب آهن اصفهان، توسعه خدمات دریایی و بندری سیناو توکا ریل بود و سهام پالایش نفت تهران، فولاد هرمزگان و ذوب آهن اصفهان بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.

از سوی دیگر پالایش نفت تهران، بیمه نوین و صنعتی مینو با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و شاخص فرابورس با اندکی کاهش روی رقم 750 واحد ایستاد.

در بازار اوراق تسهیلات مسکن، روند کاهش قیمت ادامه یافت و هر ورقه حق تقدم خرید مسکن 620 تا 760 هزار ریال معامله شد.

این گزارش حاکیست، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری کاریس با خرید و فروش 35 هزار و 500 سهم اختصاص یافت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 150 هزار اجاره سه ماهه مسکن در روز جاری معامله شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.