سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تذکر شاکری در یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی:

منتظر ارائه گزارش فرهنگی منطقه هرندی هستیم/ بازگرداندن منابع طبیعی مورد تصرف دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گیرد

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: گزارش فرهنگی منطقه هرندی هنوز ارائه نشده است و شورا همچنان منتظر ارائه این گزارش است.

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در ادامه جلسه علنی صبح امروز و با ارائه تذکری در خصوص عدم ارائه گزارش فرهنگی منطقه هرندی اظهار کرد: بودجه‌ای که برای پیوست فرهنگی منطقه هرندی بسته شده است، رقم قابل توجهی است و بنا بود که گزارش این بودجه به شورا ارائه شود اما هنوز این گزارش ارائه نشده است.

وی با اشاره به رقم سنگین بودجه این بخش تصریح کرد: بودجه 250 میلیارد تومانی بسته شده است که در زمان تثبیت آن بنا بوده پیوست فرهنگی ارائه شود و به شرط ارائه پیوست فرهنگی این رقم رای آورد اما هنوز گزارشی ارائه نشده است و ما همچنان منتظر ارائه گزارش هستیم.

*شورا نیاز به سامانه مستقل گزارشی دارد

شاکری در تذکر دوم خود با انتقاد از نظارت شورا تصریح کرد: شورا نیازمند سامانه مستقل گزارشی است، چرا که در این زمینه هنوز نقص‌هایی وجود دارد و از ارائه گزارش نظارتی کمیسیون حدود یک سال و نیم گذشته است اما هیچ گزارشی دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: نمایندگانی که این کار را به عهده گرفته‌اند، به درستی کار خود را انجام نداده‌اند و کاستی‌هایی وجود دارد و باید به سرعت به این مسئله رسیدگی شود، نباید سال‌های طولانی این نقص گزارشی ادامه پیدا کند.

* بازگرداندن منابع طبیعی مورد تصرف دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گیرد

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در تذکر سوم خود به تصرف منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال 94 کار بزرگی از سوی مقام معظم رهبری در بازگرداندن بوستان 1 هزار و 400 هزار هکتاری جنگلی یاس به شهر تهران انجام گرفت، علی‌رغم اینکه مالکین آن سند در دست داشتند که ما نیز باید از اقدام بزرگ مقام معظم رهبری الگو بگیریم.

وی در پایان گفت: باید کمیسیون سلامت پرونده منابع طبیعی شهر تهران را مورد بازنگری قرار دهد و منابعی که در تصرف دستگاه‌ها است، به شهر تهران بازگرداند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.