سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

مطالبات دانشجویان معترض دانشگاه علوم اقتصاد بنظر بحق است/ حضور نماینده دانشجویان در جلسه کمیسیون

فیاضی بابیان اینکه از نزدیک با دانشجویان معترض به ادغام دو دانشگاه علوم اقتصاد و خوارزمی صحبت کرده‌ام، گفت: بنظر مطالبات این دانشجویان بحق است.

عبدالوحید فیاضی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، افزود: دانشجویان معترض دانشگاه علوم اقتصاد به ادغام دانشگاه خود با دانشگاه خوارزمی با حضور در مجلس و اجتماع سعی در بیان اظهارات و دلایل خود دارند که این مطالبه باید پیگیری شود.

وی ادامه داد: بنده به همراه دکتر هروی و دیگر نمایندگان مجلس از نزدیک با این دانشجویان صحبت کردیم، آنها معتقدند که دانشگاه علوم اقتصاد درست است نه دانشکده علوم اقتصاد و استناد به مصوبه شورای گسترش آموزش عالی سال دارندکه دانشگاه علوم اقتصاد را به رسمیت شناخته است.

وی با بیان دیگر دلایل این دانشجویان ادامه داد: آنها می‌گویند که در دفترچه کنکور نام دانشگاه علوم اقتصادي قید شده نه دانشکده و رتبه این دانشگاه از دانشگاه خوارزمی بالاتر است یعنی اگر قرار است ادغامی صورت گیرد باید با دانشگاهی باشد که به رتبه برتراز قبولی آنها در کنکور بخورد.

وی گفت: به نظر من مطالبات این دانشجویان بحق است و در جلسه بعدی کمیسیون آموزش نماینده این دانشجویان برای بیان مطالبات خود حضور خواهد یافت.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.