سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

باغات شمیرانات به شکل جدی تهدید می شوند

فرماندار شهرستان شمیرانات با بیان اینکه باغات شمیرانات به شکل جدی تهدید می شوند گفت: افراد متخلف و سود جو و قانون گریز به باغات شهرستان رحم ندارند.

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهرستان گفت : منابع طبیعی و ساختار جغرافیایی با وجود مکان های تاریخی در پیشانی پایتخت از مناطق اصلی و مورد هدف گردشگران بومی پایتخت و حتی کشور است .

فرماندار شهرستان شمیرانات با تاکید بر اینکه باغات شمیرانات به شکل جدی تهدید می شوند ، تصریح کرد : افراد متخلف و سود جو و قانون گریز با پرش از مانع قانون به دنبال بهره بردن اقتصادی از منابع طبیعی شهرستان می باشند و این بار به باغات شهرستان رحم ندارند .

خان محمدی باغات شهرستان شمیرانات را نه تنها محل گردشگری بلکه منبع تولید محصولات کشاورزی معرفی نمود و افزود : سیب شمرونی در کل کشور معروف است و حتی زمینه برای صادرات این محصول وجود دارد ولی تعرض به باغات شمیرانات در این راستا مانع تراشی می کند .

فرماندار شهرستان شمیرانات در خاتمه اظهار داشت : جلوگیری از تغییر کاربری باغات در شهرستان شمیرانات در دستور کار مدیریت شهرستان قرار دارد تا باغات این منطقه به خوبی حفظ و حراست شوند .

انتهای پیام/س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.