سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فناوری:

دسترسی دانشگاه‌های علوم پزشکی به بانک اطلاعاتی علمی ISI Web of Science برقرار شد

دسترسی دانشگاه‌های علوم پزشکی به بانک اطلاعاتیISI Web of Science برای استفاده اساتید، پژوهشگران و دانشجویان برقرار شده است.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،دکتر پیام کبیری ضمن اعلام این خبر گفت: دسترسی دانشگاه‌های علوم پزشکی به بانک اطلاعاتیISI Web of Science برای استفاده اساتید، پژوهشگران و دانشجویان برقرار شده است.

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فناوری از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خواست نسبت به اطلاع رسانی برقراری این دسترسی اقدام لازم را به عمل آورند.

دکتر کبیری افزود: پس از تصمیم شورای سیاستگذاری تامین منابع علمی وزارت بهداشت برقراری دسترسی مجدد به این بانک اطلاعاتی صورت گرفته است و در حال حاضر دسترسی دانشگاه‌ها به این بانک اطلاعاتی به نشانی http://webofknowledge.com  ز طریق شبکه اینترنت دانشگاه‌ها فراهم شده است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما،من نماینده جمعی از بیماران سیکلسل میباشم چرا بیماران سیکلسل باید از بیماران خاص جدا باشند مگر بیماری خونی نمیباشد علاوه بر ان که باید خون بگذارند دردهای شدیدی هم میگیرند خواهشمندیم درباره بیماران سیکلسل صحبت شود و از خارج کردن انها از بیماران خاص جلوگیری شود زیرا افراد بی بضاعت در میان انها بسیار میباشد