علی چراغشاهی مسئول آموزش 137 منطقه یک در گفتوگو با
خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نظر سنجی و بازخورد حدود 4 هزار و 200 پیام درخواستی مردمی نسبت به نواحی دهگانه منطقه یک اظهار کرد: ستاد سامانه 137 منطقه به منظور ارتقای کیفیت عملکرد سازمانی و جلب رضایت شهروندان و رفع معضلات مدیریت شهری اقدام به بازخورد حدود 4 هزار و 200 پیام درخواستی مردمی در هفته گذشته در سطح نواحی دهگانه منطقه یک کرد.
وی در ادامه گفت: در این راستا 75 درصد رضایت شهروندی در خصوص انجام پیامهای سامانه 137 در سطح منطقه یک کسب شد.
انتهای پیام/