سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبور روزانه هزار و 300 پرواز از آسمان ایران/ سازندگان هواپیما تشنه همکاری با ایران هستند

عضو کمیسیون عمران مجلس از پرواز روزانه هزار و 300 هواپیما از آسمان ایران خبر داد و گفت: سازندگان هواپیما به دلیل امنیت بالای آسمان ایران نیازمند همکاری با ما هستند.

علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه کشور ایران بیش از هزار و 600 کیلومترمربع مساحت دارد گفت:ایران با 13 کشور دیگر همسایه است بنابراین باید تبادل نظر در رفت و آمد با این کشورها را راز لحاظ هوایی در نظر بگیریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود گفت: عمده سفرهای هوایی کشورهای دنیا به دلیل امنیت بالای هوایی از کشور ایران انجام می شود.

خسروی یادآور شد: روزانه بالغ بر هزار و 200 تا هزار و 300 پرواز عبوری از آسمان ایران انجام می‌شود و به نوعی کشور ایران هاب منطقه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران پیش از تحریم‌ها دارای ناوگان به روز و منظمی بود گفت: با ایجاد تحریم‌ها تمامی کشورهای سازنده ناوگان هوایی با ایران قطع رابطه کردند و این موضوع نقش پررنگی در افزایش عمر ناوگان‌های کشور دارد.

خسروی در ادامه توضیح داد: بعد از توافق ژنو تعدادی از ناوگان‌های هواپیمایی دنیا باب همکاری را با کشور ایران باز کردند اما متأسفانه همکاری آنها در حد بروشور و کاتالوگ بوده است.

عضو کمیسیون مجلس با اشاره به اینکه کشور ایران آمادگی همکاری با تمامی سازندگان ناوگان هوایی را دارد افزود: کشورهای توسعه یافته نیز متوجه تمامی ظرفیت‌های هوایی ما هستند بنابراین این کشورها نیازمند همکاری با ایران هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرواز ، همسایه ، سازندگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.