سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همگام با بیست و هشتمین نمایشگاه‌ بین المللی کتاب تهران؛

شهرام نیا: رنگ‌بندی بخش‌های مختلف نمایشگاه برای اطلاع‌رسانی بهتر

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: به منظور سهولت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران هر بخش از نمایشگاه کتاب به رنگ خاصی درآمده است.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل ازستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در فضای محیطی نمایشگاه اظهار کرد: بحث اطلاع رسانی بهتر به مردم یکی از نکاتی است که همیشه در نمایشگاه مد نظر بوده به همین منظور امکانات جدیدی را در سایت، نرم افزار و محیط نمایشگاه فراهم کرده‌ایم تا اطلاع رسانی هوشمندانه تر انجام شود.

وی ادامه داد: برای آسان‌تر شدن جستجو کتاب، علاوه بر گسترش امکانات سایت و نرم افزار نمایشگاه، شرایطی فراهم شده تا هر  سالن به وسیله شماره و رنگی مشخص شود. در همین راستا بخش کودک با رنگ صورتی، قسمت دانشگاهی رنگ زرد، قسمت بین‌الملل رنگ قرمز، قسمت آموزشی رنگ نارنجی، قسمت کتاب‌های عمومی رنگ بنفش و ناشران دیجیتال به رنگ آبی روشن درآمده است تا بازدیدکنندگان با استفاده از شماره و رنگ سالن به راحتی بتوانند بخش مورد نظر را پیدا کنند.

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پایان با اشاره به پیشرفت روند اجرایی در مصلی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به آغاز غرفه‌بندی‌ها در فضای بیرونی شبستان، امیدورایم که تا یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب غرفه‌ها به ناشران تحویل گردد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.